Отримати послуги в сфері реєстрації місця проживання в Харкові тепер можна за 20 хвилин.
Як повідомив сьогодні, 14 серпня, директор Департаменту реєстрації Олег Дробот, після того, як в місті почав працювати електронний реєстр територіальної громади, вдалося автоматизувати всі процеси і надавати найбільш затребувані послуги за принципом екстериторіальності, тобто без прив'язки до прописки.
Зараз харків'янам, які хочуть зареєструвати місце проживання, отримати послугу зняття з реєстрації або інформацію з держреєстру, необхідно принести документи у будь-який з дев'яти районних центрів адмінпослуг. Адміністратори передадуть їх реєстраторам департаменту, які працюють у бек-офісах ЦНАПів, вони її оброблять, і протягом 20-30 хвилин результат буде готовий.
«У квітні у Харкові почав працювати Реєстр територіальної громади міста, а проект «Миттєва послуга» почали реалізовувати у кінці травня у Центрі адміністративних послуг Основ'янського району. З цього часу центр прийняв 2,5 тисячі реєстраційних документів. Пізніше «миттєву послугу» почали надавати в усіх районах міста. Це ще один крок до реалізації реформи адміністративних послуг, щоб зробити їх якісними, прозорими і доступними», - зазначив Олег Дробот.
Нагадаємо, що також на сайті ЦНАП працює електронний сервіс «Онлайн реєстрація місця проживання/зняття з реєстрації місця проживання». Використовуючи «особистий кабінет», заявник може попередньо відправити на розгляд документи й, отримавши позитивну відповідь, ще швидше отримати послугу в центрі.