alt

У БТІ запустили проект Агент Х

  • 16 січня 2019
  • 23:56
У БТІ запустили проект Агент Х

Проект «Агент Х», спрямований на поліпшення сервісу послуг, що надаються жителям Харкова, запустили сьогодні, 16 січня, в КП «БТІ».

Як повідомив директор Департаменту реєстрації Олег Дробот, проект був реалізований у співпраці з командою «Офісу реформ Харкова». Його головне завдання - спільно з жителями міста поліпшити сервіс, який сьогодні надають міські структури. Так, відвідувачі БТІ за допомогою QR-коду прямо з мобільного телефону можуть заповнити анкету і залишити свій відгук і побажання щодо роботи та обслуговування на підприємстві. Також доступ до форми анкети можна знайти на сайтах Департаменту реєстрації та «Порталі харків'янина».

«На ресепшені у БТІ, а також на столі у кожного адміністратора розміщена наклейка з QR-кодом, за допомогою якого відвідувачі отримують доступ до анкети, заповнивши яку, кожен харків'янин допоможе поліпшити роботу підприємства. Кожен відгук буде розглянуто командою «Офісу реформ» і врахований в нашій подальшій роботі», - зазначив Олег Дробот.

БТІ - перше підприємство, де запущений «Агент Х». Після того, як буде відпрацьований механізм проекту, його запровадять у центрах надання адміністративних послуг, а також в установах і на підприємствах міста. Як зазначив менеджер проекту «Агент Х» Ігор Дуняков, на заповнення анкети відвідувачам знадобиться лише кілька хвилин, при цьому немає необхідності вказувати особисті дані - це на розсуд заповнювача.

«Ми формували анкету таким чином, щоб найбільш простим способом налагодити зворотний зв'язок з клієнтами. Так, при заповненні форми спочатку необхідно вибрати комунальне підприємство, про яке хочете залишити відгук, потім відповісти на кілька простих запитань, на кшталт «так/ні» та «подобається/не подобається», після чого йде кілька відкритих запитань, де безпосередньо можна залишити свої пропозиції щодо поліпшення сервісу. Анкета обробляється спільно з працівниками БТІ, після чого ми разом виробляємо рекомендації щодо поліпшення конкретної ситуації, яку запропонували харків'яни», - сказав Ігор Дуняков.

За словами Олега Дробота, на цьому розвиток підприємства не зупиняється, і в 2019 році в БТІ планують впровадити нові послуги.

«Сьогодні підприємство готове до нових викликів і нових обсягів роботи. Опитування харків'ян показало, що є попит на дуже велику кількість різних послуг, які сьогодні у нас не надаються, але дуже затребувані жителями міста. Зокрема, є великий попит на проектні роботи, пов'язані з реконструкцією будівель і приміщень та новим будівництвом, землевпорядні та оціночні роботи тощо. Тобто в подальшому підприємство «БТІ» стане сервісним центром, де надаватимуться всі послуги в сфері нерухомості», - підкреслив Олег Дробот.

Нагадаємо, на сьогоднішній день харківське БТІ - єдине в Україні, яке надає онлайн-послуги, зокрема, в режимі онлайн можна замовити технічний паспорт житла, а також оформити кур'єрську доставку документа. Крім того, на підприємстві впроваджені сервіси мобільних платежів, що дозволяє в короткий термін оплатити замовлені послуги. Від листопада 2018 року в БТІ надають безкоштовні юридичні консультації, що стосуються нерухомості. Тільки за грудень минулого року цією послугою скористалися понад 200 харків'ян. За успішне реформування підприємства у 2018 році Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства відзначило харківське БТІ нагородою в категорії «Кращі практики розвитку місцевого самоврядування».

Останні новини

Всі новини