Вчора міський голова підписав важливе розпорядження щодо покращення надання публічних послуг харків’янам.
У його межах планується визначити єдині вимоги до надання публічних послуг, покращити систему отримання фідбеку, роботи гарячих ліній, перехід всіх адмін послуг та сервісів щодо нерухомості до Будинку Нерухомості та багато інших заходів.
Головні задачі Департаменту реєстрації та цифровогу розвитку:
- Запровадити отримання та сплату житлово-комунальних послуг через Портал електронних сервісів. Передати показання, сплатити рахунки, викликати контролера можна буде онлайн за декілька секунд.
- Запропонувати систему взаємодії Реєстру територіальної громади з національними інформаційними ресурсами. А це означає, як мінімум, відхід від нескінченних паперових довідок з реєстру та запуск пілотного проєкту «Є-малятко».
Нагадаємо, що розпорядження спрямоване на виконання Указу Президента України «Про деякі заходи із забезпечення надання якісних публічних послуг».