Про це повідомив директор Департаменту реєстрації Олег Дробот, підбиваючи підсумки роботи фронт-офісу за 6 місяців. За словами Олега Дробота, за час роботи нового фронт-офісу підприємство надало понад 20 тисяч послуг різного напрямку.
«Сьогодні можна з упевненістю сказати, що та ідея, яку закладали мер міста Геннадій Кернес і міська рада при створенні фронт-офісу, себе повністю виправдала. За короткі 6 місяців нам вдалося створити абсолютно протилежну систему обслуговування населення. Прийом здійснюється в рамках електронної черги. Середній час очікування становить 3 хвилини, а оформлення замовлення - 15 хвилин. Всі необхідні форми заяв заповнюють адміністратори. Прямо на місці можна оплатити послуги будь-яким способом », - зазначив Олег Дробот. Він також підкреслив, що час очікування готового результату в КП «БТІ» тепер становить не більше 5 хвилин.
Нагадаємо, що крім профільних послуг, у фронт-офісі КП «БТІ» можна отримати юридичну консультацію, пов'язану з будь-якими питаннями щодо нерухомості. До потреб населення адаптована послуга кур'єрської доставки.
Також КП «БТІ» стало першим в Україні підприємством, де можна замовити технічний паспорт онлайн. На даний момент сервіс доступний тільки для харків'ян, але в майбутньому планується зробити його відкритим і для жителів області.